Erakliendi koduleht www.insplay.ee

TTS Blue-Bot ja Bee-Bot robotid põrandal koos väikeste klotsidega

HEV haridusvahendid

Hariduslikud erivajadused ehk HEV on kaasaegne termin tähelepanu koondamiseks ja nende õpilaste toetamiseks, kellel on raskusi osaleda üldises hariduse andmise protsessis. Laiemalt adresseerib HEV igaühe inidividuaalse ja personaalse õppe vajadusi elukestvas õppes.

  • Easi-Speak heli salvestavad mikrofonid, bluetooth ühendusega - roheline, punane, sinine, kollane

    TTS Easi-Speak heli salvestavad bluetoothiga mikrofonid

    Mitmekesistage kõne- ja kuulamistegevusi selle värviliste Bluetoothi-mikrofonide komplektiga. Lihtne vahend klassitegevusteks: lapsed saavad mängida reporterit või lauljat ja see ei ole seotud arvutiga. 4-tunnise mahuga mälu saab MicroSD-kaardiga lihtsalt suurendada. Sobib ideaalselt lastele, kellel esineb valikulist mutismi.

  • TTS punane raskustekk

    TTS Rahustav raskustekk - 3,5kg

    Raskustekk aitab lastel rahuneda, lõõgastuda, puhata ja parandada ärevuse taset. Suurendab kehateadlikkust.

  • Blue-Boti jaoks mõeldud käsulugeja koos koodikaartidega - stardikomplekt (robot koos käsulugejaga)

    TTS Blue-Bot ja Programmi käsulugeja stardikomplekt

    Blue-Bot põrandaroboti abil saab lastele lihtsalt ja lapsesõbralikult tutvustada esimesi oskusi seadmete juhtimisest ning programmeerimisest. Põrandaroboti kasutamisel areneb laste algoritmiline mõtlemisvõime (programmi loomine ja vigade tuvastamine) ja loogiline arutlusvõime (programmi käitumise ennustamine ja teekonna kavandamine). Robotil on Bluetooth tugi, mistõttu saab seda juhtida kasutades käsulugeja seadet, tahvel- või sülearvutit.

  • TTS Ruumi müramõõdik - valget värvi hallide nuppudega müra mõõtmiseks mõeldud tööriist

    TTS Ruumi müramõõdik

    Võimaldab seadistada eri tegevustele sobiva mürataseme ruumis. Ruumi müramõõdik näitab visuaalselt mürataset, et lapsed saaksid oma hääletugevust kohandada. Seadke eri tegevustele erinevad tasemed, et õpilased saaksid ülesandele keskenduda.

  • TTS mikroskoop koos õpilasega, kes seda kasutab

    TTS Digitaalne mikroskoop

    Kolm ühes digitaalne mikroskoop, mida saab kasutada iseseisva seadmena või kaasaskantava väliseadmena. Lihtne keeratav mehhanism võimaldab lastel lülitada 50-, 100- ja 200-kordsele suurendusele, mikroskoobi esiosal on kahekordne suum. Kaasasolev tarkvara võimaldab lastel vaadata ja muuta pilte otse arvutis/tahvlis.

  • TTS sinine Rahustav kiisu, karvase äärega raskustega kaisuloom, mis on mõeldud HEV lastele

    TTS Rahustav kiisu

    Hariduspsühholoogide väljatöötatud rahustav kiisu on mõeldud igale lapsele, kellel tekib teistega suheldes ärevus. Käed saab mugavalt kiisu sisse ära peita ning see pakub turvatunnet.

Uuri kõiki HEV tooteid Insplay e-poest

Ozobot joonelugejarobotid jälgivad värvisensoriga joont - lapsed programmeerivad robotit kasutades Ozobot Blockly äppi

HEV ja robootika

Robootikavahendite kasutamisel HEV õpilaste juures on välja toodud palju positiivseid ja arendavaid külgi: loogilise mõtlemise arendamine; matemaatiliste oskuste ja eneseväljenduse parandamine; põhjuse ja tagajärje seoste loomine ning mõistmine. Lisaks meeldib lastele robotitega mängida ning tegevused nendega on huvipakkuvad. Robotite võimalused hoiavad  lapsed motiveeritud ja lapsed püsivad tegevustes kauem, kui traditsiooniliste õppemeetodite puhul.

Ozobot Evo ja Bit+ stardikomplektid valgel taustal

Ozobot

Ozobot on maailma väikseim programmeeritavate nutikate haridusrobotite perekond, mis muudab MATIK/STEAM ja arvutiteaduse õppimise mänguliseks. Evo ja Bit robotite oskus sõita mööda mahajoonistatud või prinditud markerijoont ja järgida värvitriipudest koosnevat keelt, teeb Ozobotist suurepärase vahendi programmeerimise õppimiseks läbi mängu.
Ozoboti robotid on laste ja noorte nutikad kaaslased.

  • Makeblock mTiny väike pandarobot koos juhtimiseks mõeldud pulgaga

    Makeblock mTiny

    mTiny on vahva väike pandarobot, keda saab juhtida juhtpliiatsiga kasutades koodikaarte. Juturaamatus on põnevad ülesanded, mis arendavad laste algoritmilist mõtlemist. Rollimängud, muusika loomine ja mõistatused panevad noori õppijaid probleeme lahendama, suurendades nende enesekindlust ja iseseisvust.

  • TTS Bee-Bot kollane mesilase robot, millel on 7 programmeeritavat nuppu

    Bee-Bot ekraanivaba robot

    Bee-Bot teeb laste näod rõõmsaks juba oma olemusega. Nutitelefoni või arvutit robot ei vaja. Robotile saab käsklusi anda seljal olevate nuppude kaudu ning liikuda kas vaibal või spetsiaalsetel mattidel.

  • Sphero BOLT robot - läbipaistva kestaga robot, mille peal on programmeerimisele vastav pisike ekraan

    Sphero BOLT robotpall

    Sphero Bolt on kiire ja vastupidav robopall, millega saab mängida ja õppida nii toas, õues kui vees. Jah, see robot on veekindel! Värviliste tulukestega ekraan ja hulgaliselt andureid teevad Boltist põneva mängukaaslase. Sphero Bolt vajab juhtimiseks nutiseadet.

ClassVR peaseadet kasutav õpilane, kes istub koolipingis ning vaatab virtuaalses maailmas ringi

HEV ja virtuaalreaalsus

Koolid on üha enam keskendunud õpilase isiklikule arengule ja mõned tehnoloogiad aitavad seda protsessi kiirendada. Virtuaalreaalsus on eeskujuks ning asendamatu tehnoloogia järgmise põlvkonna õpilastele, see võimaldab õppida läbi kogemuse. Virtuaalreaalsus haarab õpilasi ning suurendab huvi õppimise vastu. See püüab õpilaste tähelepanu ning muudab tunnid meeldejäävaks. Peale peaseadmetes nähtut on suurepärane võimalus arendada õpilaste koostöövõimalust, jagades neile kätte erinevaid rühmatöid, viia läbi arutelusid ning jagada üksteisega oma kogemust. Virtuaalreaalsust saab integreerida traditsioonilisse õppetöösse ning seda on võimalik kasutada ka HEV õpilastega. "Väikeklassi õpetaja aitas luua lastel virtuaalreaalsuses turvalise keskkonna ning kui laps vajas rahunemiseks oma paika, oli hea kasutada loodud keskkonda selle jaoks." Avatud Kool.

ClassVR portaalis on koostatud erinevad HEV playlistid. Seal on olemas sensoorsed ruumid ja rahustavad stseenid.

HEV lisainfo

Kaasav haridus ja HEV-laste toetamine on nii Eestis kui mujal maailmas aktuaalne ja tõusva tähtsusega. Igas lasteasutuses on lapsi, kes vajavad individuaalsemat lähenemist. Tehnoloogia ja nutivahendid on HEV-õpilaste puhul suureks abiks, kui nende kasutamine eelnevalt läbi mõelda. Lapsed, kellel on raske keskenduda rohkem kui ühele stiimulile korraga, vajavad eakaaslastest rohkem välist abi. Edukaks toimetulekuks õppimisel ja suhtlemisel on vaja palju mõistmist ning toetust. Kordaläinud keskendumine tõstab lapse enesekindlust ja sisemist motivatsiooni. Selleks, et toetada last uute oskuste ja teadmiste omandamisel, saab õppetööd rikastada põnevate vahendite abil. IKT- ja robootika vahendite valimisel tuleb arvestada lapse eripära ja vajadustega ning leida sobiv vahend eesmärgi täitmiseks.