Sina oled tuleviku kujundaja!
Insplay mentori tunnustus on meiepoolne tänu silmapaistvatele juhendajatele ja entusiastidele. Sinu energia ja ajaline panus valdkonna arendamisel on hindamatu väärtusega.
Ühine teiste aktiivsete tegijatega ja räägi kaasa uue põlvkonna tulevikuoskuste kujundamisel.
— Andres Sirel, Insplay tegevjuht
-
Anneli Mõtsmees
Robootika, Isetegija ja HEV mentor
-
Kertu Abras
Robootika ja Isetegija mentor
-
Annika Aas
Robootika mentor
-
Jana Süving
Robootika mentor
-
Alisa Tuljakova
Robootika ja HEV mentor
-
Kristiine-Teele Satsi
Robootika mentor
-
Miina Paugus
Robootika ja HEV mentor
-
Kätli Raudmäe
Robootika mentor
-
Kersti Rüütel
Robootika mentor
-
Maarja Saare
Robootika mentor
-
Margit Pelli
Robootika mentor
-
Terje Pill
Robootika mentor
-
Eike Abel
Robootika mentor
-
Kärt Sepp
Robootika mentor
-
Marina Jevdokimova
Robootika mentor
-
Karina Höövel
Robootika ja HEV mentor
-
Leelo Ambos
Robootika ja isetegija
-
Kristiina Vaikmets
Robootika ja HEV mentor
-
Merlin Kirbits
Robootika mentor
-
Helena Falilejev
Robootika ja HEV mentor
-
Natalia Ivaništševa
Robootika ja isetegija mentor
-
Jaanus Paasoja
Robootika ja VR mentor
-
Meeri Kängsepp
Robootika ja isetegija ja VR mentor
-
Kelly Olvi
Robootika ja isetegija mentor
TUNNUSMÄRK
Insplay mentori tunnusmärk kinnitab saaja ekspertiisi ja pühendumist.
Insplay
30. tegevusaasta jooksul on mänguasjade maaletooja Insplay inspireerinud paljusid väikeseid ja suuri sõpru. Enamikes Eesti kodudes ja haridusasutustes on vähemalt üks meie pakutav arendav mänguasi, robot, lauamäng või pusle. Insplay kaubavalik keskendub MATIK oskuste (Matemaatika, Teadus, Tehnoloogia, Inseneeria ja Kunstid ehk inglise keeles STEAM) omandamisele ja rakendamisele.
Insplay missioon on inspireerida väikeseid ja suuri tulevikuoskuste arendamisel läbi mängu. Sellega panustame uude Eesti innovatsioonilainesse. Olles Eesti juhtiv robootika ja programmeeritavate nutivahendite pakkuja, aitame valdkonda edendada Eestis, Baltikumis ja maailmas. Igaaastaselt toetame enam kui 50 000 Eesti lapse programmeerimisoskuse omandamist.