Aku
Aku laetud? Kui aku ei tööta, testi seadet teise akuga.
Erakliendi koduleht www.insplay.ee
Aku laetud? Kui aku ei tööta, testi seadet teise akuga.
Veendu, et USB ja laadimise kaabel on ühendatud.
Tutvu kaasas olevate ja meie pakutavate juhenditega.
Vaata, kas seadme tarkvarale on uuendusi?
Nuppude ja ühenduste vahel ei tohi olla takistajaid.
Kui selgub, et ostetud kaup ei sobi, siis on eraisikul võimalus 14 päeva jooksul tellimusest taganeda.
Toimeta meile vigastamata ja kasutamata originaalpakendis toode ja saad tasutud raha tagasi.
Eraisikute puhul vastutame kaubal ilmnevate puuduste eest kahe aasta jooksul.
Äriklientide, haridusasutuste ja huviringide puhul lähtume tootja poolt antud ühe aastasest garantiiajast.
Kui toodet on valesti kasutatud, hooldatud või seda on remontinud volitamata isik.
Kui tootel on niiskuse- või vedelikukahjustused või mehhaanilised vigastused.
Diagnostika ja analüüs on esimene samm, mille käigus selgub remonditöö keerukus ja võimalikud lahendused.
Remonditeenust pakume 15 minuti kaupa. Lihtsam töö mahub 15 minuti sisse. Keerulisemad hooldustööd vastavalt seadme seisundile. Kirjelda probleemi läbi hoolduspäringu vormi.
Kliendi juures kohapeal teostatud remondile 60€ tund lisandub kohalesõidu tasu. Täida hoolduspäring ja võtame Sinuga ühendust.
Diagnostikale ja remondile kuluv aeg sõltub puudusest, kuid tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva. Remondiaja olulisest pikenemisest teavitame sind kindlasti.
Kui viga hakkab korduma ja ei ole kõrvaldatav, siis seade asendatakse või hüvitatakse. Seadusest tulenevalt ei ole remondikordade arvule piiranguid seatud, kuid üldjuhul seade asendatakse või hüvitatakse sama vea kolmandal ilmnemiskorral.
Oleme koondanud enamlevinud probleemid ja lahendused õppematerjalide ja juhendite kataloogi: