Garantii ja hooldus

Kogu Insplay kaubale kehtib garantii ja pakume tehnilist hooldust.
Enne seadme remonti vormistamist tutvu allolevate kiirete nõuannetega.

Garantii ja hoolduse tingimused

Insplay garantiitingimused vastavad Euroopa Liidu ja Eesti tarbijakaitse parimatele praktikatele.

  • Raha tagasi garantii

    Kui selgub, et ostetud kaup ei sobi, siis on eraisikul võimalus 14 päeva jooksul tellimusest taganeda.

    Toimeta meile vigastamata ja kasutamata originaalpakendis toode ja saad tasutud raha tagasi.

    Loe toote tasuta tagastamise kohta

  • Garantii kehtivus

    Eraisikute puhul vastutame kaubal ilmnevate puuduste eest kahe aasta jooksul.

    Äriklientide, haridusasutuste ja huviringide puhul lähtume tootja poolt antud ühe aastasest garantiiajast.

    Loe garantii kehtivuse ja tingimuste kohta

  • Garantii ei laiene

    Kui toodet on valesti kasutatud, hooldatud või seda on remontinud volitamata isik.

    Kui tootel on niiskuse- või vedelikukahjustused või mehhaanilised vigastused.

    Loe, millal kaotab garantii kehtivuse

Remondi ja hoolduse hinnad

Kui tegemist on garantiivälise hoolduse või remondiga, lisandub hinnale varuosade ja toote kliendile tagasi saatmise kulu. Hindadele lisandub käibemaks.

  • Diagnostika 15€ seadme kohta

    Diagnostika ja analüüs on esimene samm, mille käigus selgub remonditöö keerukus ja võimalikud lahendused.

  • Remont 60€ tund

    Remonditeenust pakume 15 minuti kaupa. Lihtsam töö mahub 15 minuti sisse. Keerulisemad hooldustööd vastavalt seadme seisundile. Kirjelda probleemi läbi hoolduspäringu vormi.

  • Seadme remont kliendi juures

    Kliendi juures kohapeal teostatud remondile 60€ tund lisandub kohalesõidu tasu. Täida hoolduspäring ja võtame Sinuga ühendust.

Korduma Kippuvad Küsimused

Kui kaua võtab aega seadme remont?

Diagnostikale ja remondile kuluv aeg sõltub puudusest, kuid tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva. Remondiaja olulisest pikenemisest teavitame sind kindlasti.

Mis saab siis, kui seade on juba mitmendat korda remondis?

Kui viga hakkab korduma ja ei ole kõrvaldatav, siis seade asendatakse või hüvitatakse. Seadusest tulenevalt ei ole remondikordade arvule piiranguid seatud, kuid üldjuhul seade asendatakse või hüvitatakse sama vea kolmandal ilmnemiskorral.

Mul on probleem konkreetse toote või robotiga. Kust leian lahenduste kohta infot?

Oleme koondanud enamlevinud probleemid ja lahendused õppematerjalide ja juhendite kataloogi: